Tuesday, June 4, 2013

Strep - Crema depilatoare pentr fata si zona inginala

Formula speciala pentru pielea sensibila a fetei si din zona inginala,aceasta crema asigura o epilare blanda si eficace,lasand pielea moale,neteda si catifelata. Prin formula sa cu galbenele si hamamelis,cu actiune calmanta si emolianta,asigura mentinerea echilibrului fiziologi natural al pielii.
Ingrediente
Aqua,cetearyl alcohol,urea,paraffinum liquidum,thiglycolic acid,potassium hydroxide,beheneth-25,calcium hydroxide,beheneth-10,behenyl alcohol,parfum,calendula officinalis flower extract,hamamelis virginina leaf extract,tocopheryl acetate,bisabolol,tetrasodium edta,sodium gluconate,propylene glycol,BHT,Cl 45380,Cl 77891.
Instructiuni de folosire
1. Aplicati crema depilatoare,acoperind complet firele de par.
2. Lasati sa actioneza timp de 5-10 minute(timpul de actiune al cremei poate varia in functie de duritatea firului de par)
3.Curatati o portiune mica de piele cu ajutorul spatulei primite impreuna cu produsul.Daca firele de par se elimica usor,indepartati zona epilata cu apa din abundenta.
Daca este necesar,lasati crema sa mai actioneze,fara a depasi insa timpul maxim de 10 minute de la prima aplicare.
~75 ml
~Testat dermatologic
Nu stiu daca sunt incantata sau dezamagita de acest produs,pentru ca sunt undeva la mijloc :D 
Parti bune
~Mirosul nu este puternic
~Crema este foarte fina
~Nu produce iritatii in zona inginala.
~Pe fata isi face treaba foarte bine in doar 1-2 minute
Parti proaste
~In zina inginala nu si-a facut efectul chiar in mai putin de 10 minute. Eu personal am repetat procesul de epilare pentru ca prima data nu s-a intamplat aproape nimic :))
~Capacul este de proasta calitate. Atunci cand l-am infiletat am ramas cu el in mana si portiunea cu filet infiletata :( 
~Spatula nu m-a ajutata cu nimic in ceea ce priveste indepartarea parului,ci mai degraba in a indeparta crema.
~Rezultatul din zona inginala nu a fost exact cum este descris pe ambalaj,ci arata mai mult ca la 3-4 zile de la folosirea lamei.

8 comments:

  1. Nu am folosit niciodata produse de la Strep si foarte bine am facut. :)) Din ce am citit,nu sunt cine stie ce.

    ReplyDelete
  2. Buna ,Ana! Vreau sa te intreb in legatura cu aceasta crema ,tu ai testat-o doar pe zona deasupra buzei superioare sau pe toata fata ? Sunt bruneta si am acel "puf" mai vizibil decat mi se pare ca ar fi normal , am incercat decolorarea acestuia si a functionat cat a functionat dar acum nu mai sunt aceleasi rezultate .Sunt pur si simplu disperata , daca aplic putin fond de ten si ma gandesc ca mai apoi sa imi fixez machiajul cu putina pudra rezultatul este dezastruos , fata mea se vede de parca sorele se pregateste sa rasara in jurul ei .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am incercat-o doar pe zona deasupra buzei superioare! Cam aceeasi problema o am si eu!
      Insa am recurs la benzi depilatoare cu ceara! Creste mult mai greu si mai rar!

      Delete
    2. Multumesc pentru raspuns ! Eu nu stiu de unde sa incep , cu ce anume sa incep , ma sperie posibilele rezultate in urma acestor actiuni la nivelul fetei , pur si simplu aceasta problema ma streseaza pana in maduva oaselor .O seara placuta in continuare !

      Delete
    3. Incercarea moarte n-are!! Eu am avut o problema asemanatoare pe frunte!! Am folosit benzile cu ceara 1-2 ori si pe urma nu am mai avut probleme!

      Delete
  3. Nici eu n-am fost multumita de ea 100%! La fel, si-a facut treaba bine pentru fata, pentru zona inghinala nu! :(

    ReplyDelete
  4. buna ziua am si eu o in trebare eu am neste par e fata si am folosit strep crema poate creste mai mare paru vreau si eu in raspuns benzile sunt mai bune

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pentru parul facial tind sa cred ca benzile sunt mult mai bune avand in vedere ca smulge parul!

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...