Tuesday, December 10, 2013

Ingrijirea parului cu produse Yves Rocher

Asa cum am anuntat intr-o postare anterioara,am facut destule cumparaturi de la Yves Rocher incat sa va plictisesc :)))!

Astazi am sa va povestesc despre trei produse minunate care se gasesc in momentul de fata in rutina mea de ingrijire a parului si anume:
~Șampon nutri-reparator
~Mască nutri-reparatoare
~Balsam nutritiv

Initial,trebuiau sa fie toate trei din aceeasi categorie,nutri-reparatoare,insa atunci cand facuse-m comanda balsamul nutri-reparator nu era pe stoc,asa ca l-am inlocuit cu  cel nutritiv!

Si acum,sa le luam pe rand!

Samponul nutri-reparator


Descriere
 Un sampon pentru parul foarte uscat si deteriorat,imbogatit cu ulei de jojoba nutritiv bio,care netezeste,hraneste si repara fibra capilara.Mai rezistent,parul devine mai suplu,stralucitor,foarte matasos. 
Acest sampon nu contine silicon si ingrijeste fibra capilara fara a o incarca. Contine peste 96% ingrediente de origine naturala si o baza de curatare de origine vegetala. 
Formula usor biodegradabila.
Fara parabeni,fara conservanti.
Flacon reciclabil in totalitate:ganditiva la trierea selectiva.
Ase agita bine inainte de utilizare. 
~300 ml

Ce mi-a placut:
~Are un miros foarte frumos de jojoba
~Mirosul persista in par foarte mult timp
~Albalajul,de asemenea imi place foarte mult
~Are o textura nici prea moale,nici prea grosa.
~Necesita putin produs deoarece face foarte multa spuma.
~A oferit parului o usoara stralucire
~De asemenea imi simt parul mult mai usor si foarte jucaus :D
~Mult mai fin la atingere si foarte moale!
~Nu imi provoaca matreata

Ce nu mi-a placut:
Initial nu imi place un singur lucru,insa am sa precizez 2 :)) 
1 - Nu a convins-o pe sora mea ca face foarte multa spuma,si nu este nevoie de mult produs (pentru un par mediu) la o singura spalare :)) .... asa ca saracul din cateva utilizari deja este aproape gata deoarece ea isi toarna o tona de smpon in cap indiferent daca acesta face sau nu extra spume :)) i hate this x-(
2 - initialul minus - nu mi-a placut sistemul de inchidere/deschidere,acesta fiind foaaaarte greu de desfacut,si trebuie sa imi sacrific o unghiuta de fiecare data cand vreau sa il desfac. Din fericire nu am reusit sa imi rup nicio unghie pana acum din cauza capacelului!
 De asemenea produsul poate fi scos cu foarte mare usurinta si precizie!
Si nelipsitele ingrediente

Masca nutri-reparatoare

Descriere
La fel ca si in cazul samponului
Aceasta insa pe anga uleiul de jojoba,mai contine si unt de shea
~150 ml
Ce mi-a placut:
~Ambalajul este foarte dragut
~Folia de protectie foarte utila
~Are o consistenta foarte groasa
~Mirosul imi aduce aminte de gradinita - este asemanator plastelinei :)) mereu imi aduc aminte cum ma jucam cu plastelina la gradinita atunci cand folosesc masca!
Ce nu mi-a placut:
~Daca stau cu ea in cap mai putin de 15 minute,nu observ nici un efect asupra parului
Daca stau cu ea 15-20 minute parul devine foarte,foarte fin!Asta bineinteles ca este un plus!
 Ingredientele din pacate nu s-au regasit pe nicaieri :))
 Folia de protectie despre care va spuneam mai sus

Balsamul Nutritiv





Descriere
Un balsam pentru parul foarte uscat,pe baza de lapte de ovaz si migdala dulce bio,cu proprietati hranitoare. Hraneste fibra capilara,iar culoarea parului rezista mai bine la mai multe spalari succesive. Parul este usor de descurcat,are un aspect matasos si stralucitor. Se aplica pe parul umed,dupa fiecare samponare. 
Se clateste cu apa din abundenta. 
Nu contine silicon si ingrijeste fibra capilara fara a o incarca. 
Fara parabeni,fara coloranti. 
~150 ml


Ce mi-a placut:
~Din nou,ambalajul mi-a placut destulde mult!
~Mi-a placut sistemul de deschidere,este foarte usor si practic,iar produsul poate fi folosit cu foarte mare precizie
~Are o consistenta destul de groasa
~Nu necesita mult produs
~Are un miros  minunat 

Ce nu mi-a placut:
La fel ca si in cazul mastii,trebuie sa stau cu ea in par cel putin 15 minute!



 Ingrediente:

Voi ati folosit vre-o unul dintre aceste produse?

8 comments:

  1. Imi plac foarte mult produsele Yves Rocher si sunt putine produsele care m-au dezamagit insa daca ar sti ca se tine cont de parerea mea le-as sugera sa faca ceva la modul de deschidere al diverselor recipiente. Aceasi problema este si in cazul gelurilor de dus. Iti rupi degetele pana sa deschizi sticluta!
    Produsele prezentate de tine nu le-am folosit insa mi-as dori sa incerc masca

    ReplyDelete
  2. Folosesc șamponul și masca, ba chiar fac parte din rutina mea de îngrijire a părului de ceva timp. Sunt mulțumită de ele !
    Mi-ar fi plăcut să precizezi minusul șamponului dacă era cazul din punctul tău de vedere ca și celelalte aspecte. Pe mine m-a convins în privința spumei și l-am utilizat și atunci când aveam părul lung, și acum când este mediu. Depinde foarte mult cum șamponezi.
    Cât de capac, da, este puțintel buclucaș, dar nu ca și cele ale gelurilor de duș :)) Probabil le-ai încercat
    Balsam de păr nu folosesc. O să mă mai gândesc în privința sa.

    ReplyDelete
  3. eu o sa incep azi samponul anti-matreata adus de tata din Germania. la capitolul balsam, mai am din Dove...iar masca nu folosesc (stiu, si rau fac!)

    ReplyDelete
  4. Mie samponul mi-a facut matreata dupa ce am ajuns la mijlocul sticlutei si mancarimi ale scalpului inca de la inceput. Cred ca depinde de fiecare tip de scalp :(

    ReplyDelete
  5. un subiect care iti da de gandit, felicitari oricum
    autorului

    my webpage Taxa Auto

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...