Sunday, May 11, 2014

Aprilie - Produse terminate

Am cam intarziat cu postarea aceasta,si nu e singurul lucru cu care am intarziat.Nu stiu cum se face dar atunci cand spun ca voi face ceva pentru blog,de obicei nu o fac. Ori nu o fac deloc,ori o fac cu mare intarziere :)) Asa ca,in caz ca am spus cuiva sa voi face ceva,sa nu va asteptati ca acel lucru sa apara foarte curand! Insa in realitate este altfel. 


1 - Kalea fresh up - conditioner - milk & honey
Mi-a placut foaaaarte mult mirosul care persista in par foarte mult timp.
V-am povestit despre samponul din aceeasi gama in produsele terminate din luna trecuta AICI ,si au fost la set impreuna cu crema de fata de la nr 6.

2 - Botanics - gentle cleansing cream - all bright
Mi-a placut destul de mult! Demachiaza foarte bine,hidrateaza usor de folosit!
I-am facut un review AICI

3 - Camil - body spray - milk,chocholate and mind 
Are un miros foarte placut,care persista vre-o 2 zile in piele. Mi-a placut si deja l-am recumparat!

4 - Riche Creme - intense reconstruction balm 
V-am povestit despre ea AICI . Stiu ca am incalcat o regula a produsului in legatura cu varsta,insa mie mi-a redat acel glow al pielii si mi-a parut putin rau atunci cand s-a terminat!

5 - Farmec - Crema de maini cu galbenele
In sfarsit s-a terminat!!! :)) A fost destul de ok. I-am facut un review AICI

6 - Kalea face cream - vitamin E,honey &glycerin 
La fel ca si samponul si balsamul,are acelasi miros. O crema usoara,usor hidratanta lasa pielea catifelata si farau rme de grasime. 

Happy care - del de baie cu fructe de padure
Mi-a placut foarte mult. I-am facut AICI un review!

8 - Fa - Romantic Moments white rose - deo - roll-on
Cel mai prost deodorant folosit vreodata! Nu il recomand sub nici o forma! 
Curge atunci cand este rasturnat,este foarte lipicios si nici nu actioneaza in nici un fel!

9 - Regal silhovette - anti-stretch mark - body cream
Este o crema foarte usoara,a lasat pielea foarte catifelata,fara pelicule grase si mia placut foarte mult senzatia de racoare atunci cand o aplici(perfecta pentru vara)

10 - Man zi miao - collosal volum express mascara 
I-am facut un mic review AICI. Nu m-a dat pe spate,si mi-a parut bine intr-un fel ca s-a uscat :))

11 - Avon ColorTrend - mascara - black
Si acesta s-a uscat,la fel ca si cel precizat mai sus nu m-a dat pe spate!!happy for end of story!

12 - Elf - hypershine gloss - Berry Cherry
Are un miros placut,usor hidratant,usor de aplicat. I-am facut un review al intregului set AICI

Mostre:
13 - Ladys - parfum - So hot 
Mi-a placut cat de cat!! In sa nu as cumpara varianta full size!

 14 - Oriflame - the one power shine lipstick - trendy berry. 
M-i sa parut prea sidefat.

5 comments:

  1. Ai fost foarte hărnicuță și tu. :) Și eu am postat un articol cu produsele terminate ieri.
    Singurul lucru încercat de acolo a fost demachiantul de la Botanics care mi-a provocat o reacție foarte urâtă. :( Ciudat, toată lumea se înțelege cu produsele lor..

    ReplyDelete
  2. Ooo, foarte harnicuta ai fost!

    ReplyDelete
  3. Wow, ai terminat cateva produse.Imi place sa vad astfel de postari, mi se par motivante! Pupici!

    ReplyDelete
  4. Exact azi am postat si eu produsele terminate dar ale tale sunt mai multe.Eu sunt mai lenesa.:)

    ReplyDelete
  5. It's awesome to pay a visit this web page and reading the views of all friends concerning this article,
    while I am also keen of getting know-how.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...